REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Grupa Pfeifer & Langen Polska inwestuje ponad 300 mln zł w Wielkopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Pfeifer & Langen Polska inwestuje ponad 300 mln zł w Wielkopolsce
Grupa Pfeifer & Langen Polska kończy jeden z największych projektów transformacji energetycznej w polskim przemyśle spożywczym. Trzy wielkopolskie cukrownie przechodzą z węgla na gaz ziemny, co pozwoli na znaczącą redukcję emisji CO2.
Polska Grupa Zbrojeniowa złożyła wnioski na dofinansowanie produkcji amunicji 155 mmartykuł
Pokaż artykuł
Polska Grupa Zbrojeniowa złożyła wnioski na dofinansowanie produkcji amunicji 155 mm
Polska Grupa Zbrojeniowa S.A. (PGZ), spółka z udziałem Skarbu Państwa, złożyła wnioski o wartości 2,4 mld zł do Funduszu Inwestycji Kapitałowych (FIK) o dofinansowanie zwiększenia produkcji amunicji kalibru 155 mm. FIK jest państwowym funduszem celowym, a jego dysponentem pozostaje Minister Aktywów Państwowych. Ministerstwo chce wydać decyzję niezwłocznie po zakończeniu oceny otrzymanych od PGZ dokumentów.
Polska Grupa Zbrojeniowa zwiększa produkcję amunicji w obliczu wojny na Ukrainieartykuł
Pokaż artykuł
Polska Grupa Zbrojeniowa zwiększa produkcję amunicji w obliczu wojny na Ukrainie
Polska Grupa Zbrojeniowa S.A. (PGZ S.A.) intensyfikuje wysiłki w celu zwiększenia produkcji amunicji, szczególnie kalibru 155 mm, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie związane z trwającą wojną na Ukrainie. Współpraca międzynarodowa i znaczące inwestycje w przemysł obronny mają kluczowe znaczenie dla wzmocnienia zdolności produkcyjnych Polski i wsparcia Ukrainy w konflikcie z Rosją.
Litwini kupują Park Handlowy Młyn we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Litwini kupują Park Handlowy Młyn we Wrocławiu
Park Handlowy Młyn przy ulicy Krzywoustego we Wrocławiu, położony obok centrum handlowego Korona ma nowego właściciela. Dotychczasowy właściciel Fundusz Mitiska REIM sfinalizował sprzedaż Parku Handlowego Młyn we Wrocławiu na rzecz AB Tewox, funduszu zarządzanego przez Lords LB Asset Management.
W Radomiu powstanie wielki park logistyczno-produkcyjny i terminal kontenerowy intermodalny [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Radomiu powstanie wielki park logistyczno-produkcyjny i terminal kontenerowy intermodalny [WIZUALIZACJE]
W Radomiu, na terenach dawnej ciepłowni RADPEC powstanie terminal intermodalny wraz z parkiem logistyczno-produkcyjnym. Inwestorem jest spółka TG Park Północ. Biznesowym partnerem merytorycznym TSL jest NWIC – New Wave International Cargo.
Otwarto linię kolejową i połączenie z lotniskiem Katowice-Pyrzowiceartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto linię kolejową i połączenie z lotniskiem Katowice-Pyrzowice
Efektem zakończonej inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest nowa oferta podróży pociągiem do portu lotniczego Katowice Airport. Odbudowana linia kolejowa od 10 grudnia umożliwia kursowanie pociągów na trasie Tarnowskie Góry – Pyrzowice Lotnisko – Zawiercie. Dostęp do pociągów zwiększą nowe przystanki i wygodne stacje. Projekt o wartości 660 mln zł jest współfinansowany z funduszy unijnych.
Po ponad 30 latach pojedziemy pociągiem do Sokołowa Podlaskiego i Ostrowi Mazowieckiejartykuł
Pokaż artykuł
Po ponad 30 latach pojedziemy pociągiem do Sokołowa Podlaskiego i Ostrowi Mazowieckiej
Dzięki rządowemu "Programowi Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.", wyremontowane linie między Sokołowem Podlaskim a Siedlcami oraz Ostrowią Mazowiecką a Małkinią poprawią komunikację mieszkańcom północnego i wschodniego Mazowsza. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetargi na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowlanych na obu liniach. Szacunkowa wartość obu projektów to ponad 600 mln zł.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Hotel "Ikar" (remont)inwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel "Ikar" (remont)
Luboń, Swarzędz, Solna 18
Centrum Biznesu Wielkainwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Biznesu Wielka
Wrocław, Krzyki, Wielka
Mników Zielona Dolinainwestycja
Pokaż inwestycję
Mników Zielona Dolina
Mników, Mników 587
Apartamenty Medyków 32inwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Medyków 32
Katowice, Medyków 32
REKLAMA